Skip Navigation Links
Home
TV
Αρθρα
Κ. Διαθηκη
«Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, αν κάποιος δε γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δε δύναται να εισέλθει στη βασιλεία του Θεού.» Κατα Ιωάννη John 3:5 ΄
ΠΑΡΑΚΑΛΩ "LIKE" / "SHARE" !


Skip Navigation Links
Stasinos.orgHome
GREEK TV TV
Καινη Διαθήκη
Χριστιανικά
About
 
@@@


Home
Υπέρβαση /Εισχώρηση στον πνευματικό κυβερνοχώρο.   21/10/2018 12:00 πμ
...πνευματικός χώρος μέσα στον υλικό χώρο, ο οποίος παραδόξως, δεν είναι μέσα στον πνευματικό χώρο. Π.χ., το περιδέραιο είναι μέσα στις χάντρες, οι χάντρες, όμως δεν είναι μέσα στο περιδέραιο. Ο κυβερνοχώρος που διέπεται από την ενέργεια και τους κανόνες Του Θεού. Δηλαδή, εκεί που Βασιλεύει Ο Θεός - Στην Βασιλεία Του.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΥΚΟΛΗ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΟΥΜΕ ( Κατά Ιωάννη John 3:5) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.



ΑΣ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΑΡΔΙΑ ΟΔΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ.



1. ΜΗΝ ΑΠΑΤΏΜΕΘΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΑΣ.



2. ΜΗΝ ΑΠΑΤΏΜΕΘΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΈΨΑΜΕ.



3. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.


ΤΟΤΕ, ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ -- ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ?, ΚΑΙ



ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΌΣ ΜΕ ΤΗΝ  ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ (ΔΗΛ., ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΗ Η ΠΥΛΗ ΚΑΙ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΜΕ ΑΠ' ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ. ) ?



ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ ΤΟ --



"ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ  ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ"?



Εννοεί ότι για να



οδηγηθούμε στην αιωνιότητα, χρειάζεται  πρώτα να εισέλθουμε από την "στενή πύλη".  Δηλαδή, να εισέλθουμε  στον πνευματικό κυβερνοχώρο που διέπεται από Την ενέργεια και τους κανόνες Του Θεού. Δηλαδή, εκεί Που Βασιλεύει Ο Θεός - Στην Βασιλεία Του, όπου θα βοηθηθούμε και θα οδηγηθούμε να διανύσουμε την τεθλιμμένη οδό αγαπώντας τον Βασιλέα στην Βασιλεία του (στην Βασιλεία Του Θεού).


ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΣΤΕΝΗ ΠΥΛΗ



Πως ανοίγεται η στενή πύλη για Να εισέλθουμε στο κυβερνοχώρο του Θεού (Δηλ., Στην Βασιλεία Του) Μέσα στον οποίον  γίνεται δυνατό να υπερβούμε την τρομερά ισχυρή δύναμη και έλξη της κοσμικής ζωής και κοσμικού φρονήματος για να  μεταβούμε στην αιώνια ζωή όπου υπάρχουν.



Ο ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ



Ο κυβερνοχώρος του Θεού συμπεριλαμβάνει τον υλικό χώρο που ζούμε. Δηλαδή είναι ένας πνευματικός χώρος  (διάσταση) μέσα στον υλικό χώρο μας  αλλά ο υλικός  χώρος μας δεν είναι μέσα στον πνευματικό χώρο Του Θεού.  Δεν είναι παράδοξο αυτό και το παράδειγμα του περιδεραίου με τις χάντρες το αποδεικνύει.  Ενώ το περιδέραιο είναι μέσα στις χάντρες, οι χάντρες δεν είναι μέσα στο περιδέραιο.


Πρέπει λοιπόν, αφού ο κυβερνοχώρος αυτός είναι παντού, να βρούμε τρόπο να μπούμε μέσα για να είναι ο Θεός μέσα μας και εμείς μέσα Του.  Μόνον μέσα εκεί μπορούμε να συμμορφωθούμε στην πνευματική ζωή και να ετοιμαστούμε για τα πιο μεγάλα και τα αιώνια.



Εισερχόμεθα, λοιπόν στην στενή πύλη όταν πιστεύουμε, μετανοούμε, και βαπτιζόμαστε για να λάβουμε το Χριστό και το Άγιο Πνεύμα, όπως μας νουθετεί ο Πέτρος κατά την Πεντηκοστή, και όπως μας υποσχέθηκε ο Ιησούς Χριστός πριν την ανάσταση και ανάληψή Του στους ουρανούς.  



1. ΠΙΣΤΗΣ



ΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΗΣ



Για να πιστέψουν στον Ιησού Χριστό πρέπει να διαβάζουμε τις γραφές, να κάνουμε έρευνες, και να ακούμε χριστιανικές  ομιλίες και κηρύγματα.  


2. ΜΕΤΑΝΟΙΑ



Όταν, λοιπόν πιστέψουμε, το μόνο που μένει είναι να μετανοήσουμε, και να βαπτιστουμε, και θα αφεθούν οι αμαρτίες μας, λαμβάνοντας την δωρεάν τού Αγίου Πνεύματος το οποίο θα μας οδηγήσει στην αιωνιότητα και σωτηρία της ψυχής μας.



ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ



Μετάνοια σημαίνει ότι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί ζώντας μια καθαρά υλική και σαρκική ζωή επιδιώκοντας σαρκικές και κενόδοξες επιθυμίες.  Αλλά δεν τελειώνει εκεί η μετάνοια.  Χρειάζεται να αποκηρύξουμε και να απαρνηθούμε όλες αυτές τις επιθυμίες και να αρχίσουμε μια καινούργια ζωή απέχοντας από το υλικά και σαρκικά.



"[Αν πιστέψατε,] μετανοήστε, και ας βαφτιστεί καθένας από εσάς στο όνομα του Ιησού Χριστού σε άφεση των αμαρτιών σας, και θα λάβετε τη δωρεά του Αγίου Πνεύματος," είπε ο Απόστολος Πέτρος την Ημέρα της Πεντηκοστής.



Η ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ ΟΔΟΣ



Αφού ΄καθαρίσουμε από τις παλιές μας αμαρτίες και λάβουμε το Άγιο Πνεύμα, μπήκαμε στην στενή πύλη αλλά είμαστε ακόμα στην αρχή.  Μετά, από την στενή πύλη, λοιπόν, απομένει η τεθλιμμένη οδός, η οποία είναι τεθλιμμένη διότι είναι η πνευματική ζωή πού ζούμε ενώ βρισκόμαστε στο υλικό σώμα - στην σάρκα.  Αυτά τα δύο, δηλ., το σώμα και το πνεύμα δεν τα πάνε ούτε ποτέ θα τα πάνε καλά.  Εξού και η επίπτωση της τεθλιμμένης οδού διότι θα έχουμε μέχρι τέλους αυτήν την διαμάχη μεταξύ σάρκας και πνεύματος και εκεί ακριβώς είναι η μεγάλη μάχη και η τεθλιμμένη οδός.



Για αυτό τον λόγο είναι δύσκολο. Είναι η φύση μας και το μειονέκτημα της υλικής διάστασης που μας περιβάλλει, για αυτόν το λόγο είναι αδύνατον, χωρίς την βοήθεια τού Χριστού και την εισχώρηση στον κυβερνοχώρο του,  να οδηγηθούμε στην σωτηρία μας. Δηλαδή στην αιώνια ζωή μαζί με τον Θεό στην αιωνιότητα Του από μόνοι μας - απλώς, η έλξη των κοσμικών απολαύσεων είναι πολύ δυνατή.



Γι' αυτήν την αδυναμία μας, μας διαβεβαιώνει Ο Ιησούς Χριστός - «Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, αν κάποιος δε γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δε δύναται να εισέλθει στη βασιλεία του Θεού.» Κατά Ιωάννη John 3:5.  Αυτή η γέννηση από νερό είναι η πίστης, μετάνοια, και βάπτιση.  Η γέννηση από το πνεύμα γίνεται με την άφεση των αμαρτιών μας και την λήψη τού Αγίου Πνεύματος.



ΠΩΣ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΘΛΙΜΜΕΝΗ ΟΔΟ



Ακολουθώντας τις εντολές τού Ιησού Χριστού.  Όπως διέταξε και Ο Ιησούς - «Αν με αγαπάτε, θα τηρείτε τις εντολές μου".  



Εκείνος που έχει τις εντολές μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που με αγαπάει· και εκείνος που με αγαπάει, θα αγαπηθεί από τον Πατέρα. 14:21-24 κατά Ιωάννη.  Και αφού ακολουθήσουμε τις εντολές του Κυρίου Ιησού Χριστού θα μας αγαπήσει ο Πατέρας βγάζοντας από πάνω μας τον παλαιό Αδάμ μαζί με τις πράξεις και τις επιθυμίες του, και θα ντυθούμε τον νέο και πνευματικό άνθρωπο που μας ταιριάζει περισσότερο εφόσον δημιουργηθήκαμε κατ' εικόνα και ομοίωση Του Θεού. (Κολ. 3, 9-10).





Page Size
HOMILIES ST ISAAC FROM THE SEVENTH CENTURY
-FROM THE SEVENTH CENTURY.

7:1The noetic renewal of the saints is the crown of the intellect and the understanding which have communion with God through the revelation of His glorious mysteries, but the universal renewal is the general resurrection of all.
HOMILIES ST ISAAC FROM THE SEVENTH CENTURY
HOMILIES ST ISAAC Epistle to Abba Symeon


Part II – An Epistle to Abba Symeon of Caesarea.
(The Greek printed text addresses this epistle to Symeon the Wonderworker, while the Greek manuscripts have Abba Symeon of Caesarea. Judging merely by the content of the epistle it seems most unlikely that it was written to Saint Symeon of the Wondrous Mountain (Near Antioch) who is also called the Wonderworker).

Your Epistle, O Holy Man, is not simply written words, but as in a mirror you have depicted therein and made manifest your love for us. As you think us to be, so have you written; and you have shown by your very actions that you love us exceedingly, so that on account of your great love, you forget our measure. For that which it were meet for us to write to your holiness and to ask, so as to learn the truth from you (if we were solicitous over our own salvation), this you have anticipated and written to us by reason of the magnitude of your love. But probably you did this with the art of [[divine]] philosophy, so that by means of the subtle and spiritual questions you ask me, my soul

HOMILIES ST ISAAC Epistle to Abba Symeon
HOMILIES ST ISAAC First Epistle Saint Makarios
Makarios The Great). [451]



APPENDIX C – The First Syriac Epistle of Saint Makarios of Egypt.
(Translated from the Syriac text edition by W. Strothmann in Die syrische Uberlieferung der Schriften des Makarios 1 (Wiesbaden, 1981) pp. 74-84).

Abba Makarios writes to all his beloved sons, exhorting and greeting them before all else. When a man wishes to know himself, to seek God, and to repent of what he has done in the time when he was heedless, God by His grace gives him sorrow over his former deeds.
Hereafter God, in His tender mercy, gives him bodily hardship through fasting and vigil, through a multitude of many prayers and renunciation of the world. And he grants him to bear abuse, to despise bodily comforts, and to love weeping more than laughter.
After this a man is given mourning, weeping, humility of heart and of body, and the ability not to see another man's failings, but only his own. Further he is granted to recollect the day of his departure from this world and how he must needs come before God, to have always before his eyes the torments to come, and to have depicted before his heart the glory and honor which those who love God will receive.
HOMILIES ST ISAAC First Epistle Saint Makarios
Page Size

 
Copyright

www.Stassinos.com * www.Stasinos.tv * www.Stasinos.com *